Για τις επιχειρήσεις σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές βιομηχανίες, μπορεί να φαίνεται σχεδόν αδύνατο να προσγειωθούν στην κορυφή των τοπικών σελίδων των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ενώ είναι αποτελεσματική, μερικές φορές διαρκεί μήνες ή ακόμη και χρόνια για να έχει αντίκτυπο. Ευτυχώς, οι επιχειρήσεις μπορούν να στραφούν στο pay-per-click, ή PPC, δηλαδή στη διαφήμιση ανά κλικ για μια γρήγορη ώθηση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.
Ο ανταγωνισμός σε διάφορες βιομηχανίες δεν υπήρξε ποτέ τόσο επιθετικός, όσο σήμερα που το Διαδίκτυο αυξήθηκε εκθετικά τα τελευταία χρόνια και κατέστησε δυνατό για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να εξαπλωθούν αριστερά και δεξιά, ειδικά με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που παρέχει το Διαδίκτυο. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλευτούν την επανάσταση του διαδικτύου και να καλύψουν το μεγάλο φάσμα που υπήρχε παλαιότερα ώστε ο καταναλώτης να μπορέσει να τις βρεί και να τις αναγνωρίσει μέσα σε όλο αυτό τον κυκεώνα των πληροφοριών. Σήμερα, δεν είναι αρκετό πια να τρέχετε εκστρατείες μάρκετινγκ εκτός του διαδικτύου αφού οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να λάβουν υπόψη μια συγκεκριμένη δημογραφική αναφορά του κοινού τους, που ξοδεύει κατά μέσο όρο έξι ώρες μπροστά από smartphones , ταμπλέτες και τις οθόνες των υπολογιστών τους, προκειμένου να βρούνε τις υπηρεσίες και τα προιόντα που ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ τους.(προσωπικό και οικονομικό) Χιλιάδες επιχειρήσεις ανταγωνίζονται σε απευθείας σύνδεση για την βελτιστοποίηση τους στις μηχανές αναζήτησης και την καλύτερη κατάταξη τους προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του σήματος τους η οποία θα οδηγήσει σε παραγωγή και κατανάλωση των προιόντων τους. Για να βελτιώσουν τις μετατροπές, πρέπει να έχουν μια σταθερή στρατηγική η οποία να διαφημίσει αποτελεσματικά την επιχείρησή στο διαδίκτυο, ώστε τα χρήματα τα οποία δαπανώνται να είναι μια σταθερή επένδυση και όχι ένα ακόμα έξοδο.
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά με το AdWords μπορεί να σκεφτείτε ότι οι δαπάνες σας θα είναι με βάση τα ίδια στοιχεία όπως γνωρίζετε από τα άλλα κανάλια διαφήμισης:
Ένα ραδιοφωνικό σποτ κοστίζει το ίδιο, ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, Πανό κατά μήκος της εθνικής οδού κοστίζουν το ίδιο αν είστε ένας οδοντίατρος ή πουλάτε κάλτσες. Όμως, το Google AdWords δεν είναι ένα από τα συνήθη κανάλια διαφήμισης. Είναι χτισμένο ως μια αγορά δημοπρασιών και το αγαθό που η Google πωλεί είναι επισκέπτες ανά ιστοσελίδα. Το πόσο που θα πρέπει να ξοδέψετε για το Google AdWords, ως εκ τούτου, εξαρτάται πολύ λιγότερο από το ίδιο το κανάλι και περισσότερο από την εταιρεία σας.
Η απάντηση είναι: Εξαρτάται. Αντί να βλέπουμε το «Google AdWords», ως αυτό για το οποίο ξοδεύετε χρήματα, τότε θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι ξοδεύετε χρήματα σε πολλές μίνι-αγορές λέξεων - κλειδιών στο εσωτερικό του AdWords . Κάθε ομάδα λέξεων-κλειδιών έρχεται με ένα σύνολο των τιμών και παραγόντων που το εξετάζουν. Όταν κάνετε προσφορά για κλικ (επισκέπτες της ιστοσελίδας) στο Google, δεν κάνετε προσφορά για τα ίδια link με όλους τους άλλους. Κάνετε προσφορά μόνο για τα κλικ που είναι σχετικά με εσάς και τους ανταγωνιστές σας. Όταν πρόκειται λοιπόν, για το πόσο που θα πρέπει να δαπανήσετε για το Google AdWords, έχει σημασία πόσο εσείς και οι ανταγωνιστές σας πιστεύετε ότι αξίζει ένας δυνητικός πελάτης και οι πελάτες θα έχουν εξωφρενικά διαφορετικές τιμές ανάλογα με τον κλάδο.
Ακόμα κι αν δεν υπάρχει επίσημη ελάχιστη δαπάνη διαφήμισης στο Google AdWords, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε αυτόματα την εργασία με 2 ή 5€ ως ημερήσιο προϋπολογισμό. Ακόμη και αν η θεωρία ότι "Θέλω μόνο να δοκιμάσω με ένα μικρό προϋπολογισμό και αν δουλεύει τότε θα αυξήσω τον προϋπολογισμό μου" έχει νόημα, δεν μεταφράζεται καλά στην πραγματική ζωή.
Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των νέων διαφημιζόμενων είναι ότι ανησυχούν για το επιπρόσθετο κόστος του Google AdWords. Ανησυχούν για το πώς η δαπάνη θα επηρεάσει σε υπάρχοντα κέρδη τους. Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψετε το AdWords από έξοδο σε μια επένδυση είναι με τη χρήση της Wservices.
Η Wservices θα παρακολουθεί και η παρακολούθηση είναι αυτή που ουσιαστικά κάνει τη διαφορά μεταξύ του αν νομίζετε οτι το Google AdWords είναι μια δαπάνη ή μια επένδυση. Παρακολουθόντας τις θετικές αλλαγές στην επιχείρησή σας, θα αντιληφθείτε τα αποτελέσματα που αποφέρει. Οι επενδύσεις με θετικές αποδόσεις θα αυξηθούν, οι πωλήσεις και τα κέρδη θα αυξηθούν , μειώνοντας αντίστοιχα τα έξοδα κάνοντας έτσι την εκστρατεία στο google adwords επένδυση και όχι έξοδο.
Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί η διαφήμιση του PPC με την Wservices. Εφ 'όσον η προσφορά σας είναι αρκετά υψηλή για τις διαφημίσεις, θα εμφανίζονται είτε στη δεξιά πλαϊνή μπάρα της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης ή πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Και οι δύο θέσεις καθιστούν εύκολο για τους καταναλωτές να βρουν την εταιρεία σας.
Είναι πάντα σημαντικό για τους επιχειρηματίες να έχουν ένα στόχο στο μυαλό τους προτού εφαρμόσουν οποιαδήποτε στρατηγική προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους, το ίδιο ισχύει και για τη διαφήμιση PPC. Αν και ο ευρύτερος στόχος είναι συνήθως να προσελκύσετε περισσότερους καταναλωτές στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει επίσης να επικεντρωθείτε σε ένα περιορισμένο στόχο, ο οποίος να είναι ξεκάθαρος για τους επισκέπτες που θα έρθουν στην σελίδα σας. Η Wservices κάνει ξεκάθαρη την διαδικασία για τους επισκέπτες σας και για εσάς ώστε τα αποτελέσματα να είναι ρεαλτιστικά και ορατά. Μόλις έχουν φτάσει την ιστοσελίδα σας, θέλουμε οι επισκέπτες να ενημερωθούν για τις καινούργιες προσφορές μας; Να ολοκληρώσουν μια online αγορά; Να εγγραφούν για ένα ενημερωτικό δελτίο; Η πράξη η οποία θα κάνουνε θέλουμε να είναι ξεκάθαρη ώστε θέτοντας συγκεκριμένους στόχους να καθιστάτε ευκολότερο για εμάς να μετρήσουμε της επιτυχία της PPC καμπάνιας σας.
Η Google μπορεί να φαίνεται σαν η πιο προφανής επιλογή για PPC, η Wservices προτείνει διαφημίσεις σε Bing, Yahoo!, ή ακόμα και στο Facebook. Επειδή άλλες μηχανές αναζήτησης πέραν της Google μπορεί να είναι πιό οικονομικές και αποδοτικές γι αυτό εξετάζουμε ποια ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Όταν πρόκειται για την επιλογή λέξεων-κλειδιών, είναι καλύτερο να επιλέξετε λέξεις που είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικές. Γενικότερες λέξεις-κλειδιά κατά πάσα πιθανότητα θα κοστίσουν περισσότερο από ό,τι οι πιο στοχευμένες. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Wservices μαθαίνουμε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν ήδη όσοι ψάχνουν για την ιστοσελίδα σας. Μόλις καθορίσουμε ποιες λέξεις-κλειδιά σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε, γράφουμε ένα συναρπαστικό κείμενο διαφήμισης. Η λέξη-κλειδί σας θα πρέπει να περιλαμβάνεται στον τίτλο της διαφήμισης, στην περιγραφή και τη διεύθυνση URL. Επίσης, στη διαφήμισή σας θα πρέπει να λαμβάνουν οι καταναλωτές μια σχετική σελίδα προορισμού που να τους επιτρέπει να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο, να αγοράσουν ένα προϊόν, ή ό,τι άλλο καλείται να κάνει ο καταναλωτής
Παρακάτω είναι 10 σημαντικά γεγονότα που πρέπει να γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης για τη διαφήμιση και τις καμπάνιες PPC - και γιατί πρέπει να επιλέξετε την στρατηγική μάρκετινγκ της Wservices ώστε να επιτύχετε άμεσα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Βάλτε την επιχείρησή σας στους χάρτες του διαδικτύου, ώστε όλοι να βρίσκουν εύκολα το στίγμα της επιχείρησής σας.Οδηγήστε τους πελάτες σας..
Η επικοινωνία μέσω e-mail γίνεται συχνά μέσω φίλων. Έτσι, επικοινωνούμε κι εμείς συχνά την επιχείρησή σας στους καλούς φίλους σας, με μηνύματα που..
Με τη χρήση της υπηρεσίας της Google Adwords φροντίζουμε ώστε η επιχείρησή σας να προβάλλεται κάθε φορά που κάποιος πληκτρολογεί..
Η επισκεψιμότητα μπορεί να είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε κάθε ιστοσελίδα, αλλά είναι ο αριθμός των μετατροπών που πράγματι φέρνει..
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία που επηρεάζει την προβολή μιας ιστοσελίδας ή μιας..
Η επικοινωνία μέσω e-mail γίνεται συχνά μέσω φίλων. Έτσι, επικοινωνούμε κι εμείς συχνά την επιχείρησή σας στους καλούς φίλους σας, με μηνύματα που..
Βάλτε την επιχείρησή σας στους χάρτες του διαδικτύου, ώστε όλοι να βρίσκουν εύκολα το στίγμα της επιχείρησής σας.Οδηγήστε τους πελάτες σας με απλό..
Μέσω των χώρων κοινωνικής δικτύωσης, συστήνουμε την επιχείρησή σας σε κάθε ενδιαφερόμενο στη περιοχή σας και όχι μόνο για να μάθουν..